Eelco Verweij benoemd tot Technical Development Directeur Panattoni Nederland

Eelco Verweij is per 18 mei toegetreden tot het team van Panattoni Nederland als Directeur Technical Development. In zijn nieuwe rol is Verweij de coordinator van de contacten met de publieke sector, aannemers, architecten, engineering en overige technische consultancy bedrijven. Zijn aandachtsgebieden tijdens het projectontwikkelings-traject zijn het aansturen van het technische haalbaarheidsonderzoek van acquisities, de inpassing van projecten in bestemmingsplanen de realisatie van het ontwerp, engineering, planning, budget en begeleiding van het bouwproces.

Eelco Verweij beschikt over 20 jaar ervaring in project- en bouw managment bij medium tot large logistieke projecten. Daarnaast is hij expert in de herontwikkeling van logistieke en industriele locaties. “ Het marktleiderschap en de expertise van Panattoni zijn natuurlijk voor iedereen duidelijk, maar het was ook de marktbenadering en de mentaliteit binnen het huidige team dat mij aansprak in onze contacten. Een no-nonsense benadering met een drive om zaken op alle fronten perfect gedaan te krijgen. Ik kan niet wachten om ons eerste project op te leveren”.

Jeroen Gerritsen, Managing Director van Panattoni Nederland:” Met het versterken van ons team in Nederland hebben wij in Eelco de collega gevonden die past in het DNA van ons bedrijf. Een benaderbare omgeving waarin elke klant onze volledige persoonlijke aandacht krijgt. Met Eelco in ons team erbij, zal Panattoni Nederland onze lopende projecten invullen en opleveren om vervolgens invulling te geven aan onze Nederlandse groeiambities”.